Kenelle tai milloin hierontaa?

  • kehon särkyihin tai jännitystiloihin
  • nivelten liikelaajuuksien rajoituksiin
  • lihashuollon tai hemmotteluhetken tarpeeseen
  • stressiin
  • päänsärkyyn
  • raskaus tai ikä ei ole este hieronnalle, huomioin erityistarpeet (esim. raskausajanhieronta kylkimakuulla)

Ennen hierontaa

  • voit juoda lasin vettä
  • lihastesi ollessa todella kireinä saa kevyt airobinen liikunta ennen hierontaa esilämmitettyä kudoksia ja nopeuttaa näin syvempiinkin jumeihin pääsemistä
  • varaa seuraavalle päivälle tai parille kevyempää tekemistä, annat näin kehollesi aikaa palautua
  • valitse mahdollisuuksien mukaan hierontaan tullessasi yllesi kiristämättömät vaatteet
  • ethän käytä voimakkaita hajusteita hierontaan tullessasi.
    Hajusteet voivat laukaista seuraavalla asiakkaalla migreenin tai jopa allergisen reaktion


Hieronta on vuorovaikutustilanne.
Saadaksesi parhaan mahdollisen hyödyn hieronnasta pyydän Sinua asiakkaana kertomaan otteiden tuntumasta, odotan Sinun myös itse aktiivisesti kertovan ettet joudu edes jännittämään mikäli otteet tekevät liian kipeää.
Tehdään yhdessä hoidosta Sinunlaisesi.